سلام دوستان

یه مشکلی پیش اومده

میپرسید چی؟؟

الان میگم براتون

بعضی ها ادعا بر این دارن که من دزد هستم و کد سازی بلد نیستم!!!!!!

این دروغه باورشون نکنین

مگید نه؟؟؟؟

من مدرک دارم

1.اسم وبلاگ کد ها و سفففففففاااااااارشششششششااااااااتتتتتتتتتتتت هست

اگر من از جایی کپی میکردم به نظرتون اگر شما سفارش بدید قشنگ شبیه همون که میخواید که تو اون سایته نیست  من خودم درست میکنم

2.میبینید که من برای پیش نمایش عکس میزارم چون کد هامو که درست میکنم مجبورم اسکرین شات بگیرم و دور حظف کنم و ...

اگر از جایی آوره بودم راحت لینک پیش نمایش اونجا  و میدادم خودتون  برید نگاش کنین کد هم از اونجا بردارید

خب این دوتا مدرک خیلی خیلی محکم هستن

بعضیا میگن کد هات ارزش نداره

عزیزم توی این دنیای که دنیای مجازی رو مثل سرم زندگی بهمون وصل کردن اگر جدا شه میمریم

کد نویسی و کد سازی اصلیترینه

کد نبود دنیای مجازی هم نبود اصلا خود کامپیوتر ها و گوشی ها با کد و برنامه نویسی ساخته شدن

خب نظر شما چیه؟ میدونین که توی این دنیاهر کی موفق شه پشت سرش صد تا حرف میزنن یه جمله شنیدم خیلی ناز بود:

هر چی کمتر جواب آدمهای منفی رو بدی بیشتر پیشرفت میکنی این مردم اگر پیامبر هم بودند هزار ایراد از کار خدا میگرفتن شما که جای خود

داری>>

کلا دیگه بگذریم میخواستم بگم به  خدا من دزد نیسم

و اینکه بعضیا میگم من دارم آمار وبمو دستکاری میکنم!!!

چقد تهمت بزرگیه نه؟؟ براشون متاسفم